محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3601867

كارآموزي مديريت مهدي نوذري


كارآموزي مديريت مهدي نوذري

نام فایل : كارآموزي مديريت مهدي نوذري

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 76

حجم : 59 مگابایت


فصل اول :
آشنايي با مكان كارآموزي
تاريخچه
در سال 1356 مجوز تاسيس نمايندگي فرهنگ و هنر به شهرستان خمين داده مي شود و در محل کتابخانه عمومي شهرستان واقع در ميدان مدرس آغاز به کار مي کند. در سال 1368 نمايندگي تبديل به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مي شود و پس از چند مورد جابجايي در ساختمان هاي استيجاري واقع در ميدان مدرس، خيابان امام، ميدان عاشورا، خيابان آيت الله سعيدي در سال 1372 با تاسيس کتابخانه عمومي شهيد بهشتي واقع در پارک شهيد بهشتي به آنجا نقل مکان مي کند. و تا سال 1381 با تاسيس مجتمع فرهنگي و هنري کوثر واقع در بلوار بهشتي کوي قائم جنب پارک مجتمع اداري در آنجا استقرار مي يابد و هم اکنون در همين مکان مستقر مي باشد.
اهداف و وظايف
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با هدف ايجاد محيط مساعد براي اشاعه ارزشهاي اسلامي و رشد فضايل اخلاقي بر اساس ايمان و تقوا و مبارزه با کليه مظاهر فساد و تباهي و نفوذ فرهنگي اجانب و بالا بردن سطح آگاهيهاي عمومي در همه زمينه هاي فرهنگي و هنري و احياء و معرفي فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامي و نيز ميراث تمدن اسلامي و اقدام در جهت شناساندن پيشرفت هاي جمهوري اسلامي به جهانيان و برقراري روابط برادرانه و گسترش مبادله فرهنگي بر اساس معيارهاي اسلام با همه مسلمانان و مستضعفان جهان در واقع به مثابه مهم ترين تشکيلات دولت جمهوري اسلامي در عرصه فعاليت هاي فرهنگي و به طور کلي حيات معنوي جامعه ايران در دوران حساس شکوفايي و بالندگي ارزشها و تعاليم اسلامي است. مروري بر وظايف اساسي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز بر رسالت عظيم اين نهاد دولتي در تعيين سياست هاي فرهنگي و هنري و ارشادي مهر تاييد مي نهد و نشان مي دهد که برنامه ها و فعاليتهاي اين وزارتخانه با تاثير گسترده و عميقي که به طور مستقيم و يا غير مستقيم در حيات معنوي جامعه بر جا مي گذارد تا چه حد فراگير و بنابراين مستلزم دقت و تامل کافي است.
براي آشنايي بيشتر با وظايف و فعاليت هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي و آگاهي از جهت حرکت کلي اين نهاد اهم وظايف آن را از نظر مي گذرانيم.
- کوشش در شناساندن انقلاب اسلامي و رشد آگاهيها و هنر و فرهنگ اسلامي مردم منطقه از طريق کمک به ايجاد و توسعه کتابخانه ها و مراکز و انجمن هاي هنري و فيلمسازي و برگزاري اجتماعات، نمايشگاه ها و نمايش فيلمهاي فرهنگي و مستند و آموزشي.
- ايجاد هماهنگي و نظارت بر اجراي طرحها و برنامه هاي فرهنگي و انتشاراتي و تبليغاتي در حوزه فعاليت اداره.
- فراهم آوردن امکانات لازم جهت رشد و شکوفايي استعدادهاي هنري و اجراي مسابقات و جشنواره ها برابر خط مشي ها و دستورالعملهاي ابلاغي از مرکز استان.
- نظارت بر حفظ و نگهداري آثار و بناهاي تاريخي و رسيدگي به امور باستان شناسي و تشکيل شوراي حفاظت در صورت وجود ابنيه تاريخي در حوزه واحد.
- نظارت بر امور مربوط به ايرانگردي و جهانگردي در سطح شهرستان.
- نظارت بر امر جمع آوري آمار و اطلاعات و ارسال گزارشات لازم به اداره کل.
- تهيه و تنظيم بودجه واحد تحت سرپرستي ..
- انجام کليه امور اداري و مالي واحد تحت سرپرستي با توجه به قوانين و مقررات و اختيارات تفويض شده.
- نظارت بر حسن اجراي وظايف محوله توسط عوامل تحت نظارت.
- انجام ساير امور محوله از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان.
وضعيت نيروي انساني
بر اساس چارت مصوب سازماني براي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خمين 8 پست سازماني پيش بيني شده است. و در حال حاضر فقط پست رئيس اداره، کارشناس فرهنگي و مطبوعات و متصدي امور دفتري و بايگاني فعال مي باشد و مابقي پست ها بلاتصدي هستند. در سال 1386 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي چارت جديدي را به وزارت متبوع پيشنهاد کرده است که عبارتند از : رئيس، معاون و مسئول امور عمومي، حسابدار و جمعدار، متصدي امور دفتري و بايگاني، کارشناس امور فرهنگي، کارشناس امور هنري، کارشناس امور سينمايي و سمعي و بصري، کارشناس امور مطبوعاتي و تبليغاتي، کارشناس موسيقي، کارشناس امور پژوهش، کاردان روابط عمومي و نگهبان.
امور اداري
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 110

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما