محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 575
  • بازدید دیروز : 1592
  • بازدید کل : 3635961

كارآفريني در جشنوره


كارآفريني در جشنوره

نام فایل : كارآفريني در جشنوره

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 20

حجم : 13 مگابایت


مقدمه :
پديده رشد و افزايش روز افزون جمعيت و محدود بودن تعداد فرصت‌هاي شغلي در بخش‌هاي استخدامي و مزد بگيري، سبب شده كه موضوع بيكاري به يكي از معضلات اقتصادي و اجتماعي مبدل گردد، به گونه‌اي كه ايجاد اشتغال براي جوانان به يكي از اولويت‌هاي برنامه ريزي بازار كار تبديل شده است. در همين راستا، دستيابي به سياست‌ها و اهداف اشتغالزايي در برنامه چهارم توسعه، بهره‌مندي از نيروي خلاق و كارآفرين و استفاده بهينه از آنها در فرآيند توليد از اهميت بسزايي برخوردار است و به منظور ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد و كسب موفقيت در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي در عرضه خدمات و توليد محصولات و نيل به توسعه اقتصادي، به فرهنگ سازي و ترويج در حوزه كارآفريني نياز مي‌باشد.
با شكل گيري معاونت برنامه‌ريزي منابع انساني و توسعه كارآفريني در ساختار وزارت كار و امور اجتماعي، سياست‌هاي اشتغال بيشتر به فعاليت‌هاي كارآفرينانه و حمايت و هدايت از كارآفرينان معطوف شده است. بخشي از اين سياست‌ها به مجموعه اقدامات فرهنگي از جمله برگزاري جشنواره‌ها، همايش‌ها و نشست‌هاي تخصصي كارآفريني مربوط مي‌شود. به همين منظور با تلاش در شناسايي كارآفرينان در حوزه‌هاي گوناگون اقتصادي نظير كشاورزي، صنعت، خدمات، تجارت، فنّاوري اطّلاعات و پزشكي در معرفي الگوهاي برتر كارآفرين به عموم جامعه خصوصاً جوانان اهتمام مي‌شود.
تعاريف
و مفاهیم کلیدی:
کار آفرینی:
فرآیند خلق محصول (یا ارایه خدمات) با ارزش افزوده با استفاده از زمان و
تلاش
کوشش مورد نیاز وضروری، از طریق نوآوری، همراه با ریسک پذیری مالی ، روان
شناختی و اجتماعی جهت دستیابی به پاداش های مادی و رضایت فردی و استقلال
كارآفرين:
فردي كه داراي ايده و فكر جديد ( خلاقيت) است و از طريق ايجاد و رشد يك فرآيند كسب و كار توأم با خطر پذيري، محصول يا خدمات جديد به بازار ارايه مي‌كند.
كسب و كار:
عبارت از هرگونه فعاليت و فرآيند خريد و فروش كالا، توليد محصول و عرضه خدمات به منظور به دست آوردن سود است.
خلاقيت:
توانايي خلق و آفرينش ايده‌ها، افكار جديد و سودمند كه ممكن است در آينده به اجرا در آيد.
نوآوري:
نمایانگر مفهومی نو و در بردارنده خلاقیت است. فرآيندي كه اختراع يا ايده را به محصول و يا خدمتي كه قابل عرضه در بازار است تبديل مي‌نمايد. خلق نوآوری را
می توان نوعی از تولید دانش برشمرد، زیرا مهمترین هدف آن یافتن پاسخ های جدید و بهتری است که مورد قبول صاحب مسئله(مثلا" مشتری) باشد.
كارآفرين سازماني:
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 84

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما