محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1159
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602965

عسل


عسل

نام فایل : عسل

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 6

حجم : 3 مگابایت


مقدمه:
شرح کسب و کار
ایده ی کسب و کار ما در ابتدا تولید عسل بوده که می توان با تعداد2000 عدد کندو شروع کرد برای این مقدار کندو اگر هر کندو را با زنبور به طور میانگین 50000تومان در نظر گرفت قیمت کل کندوها 100000000 تومان خواهد شد. از آنجایی که هر 200کندو به یک کارگر نیاز دارد تعداد کارگران این زنبور داری 10نفر خواهد بود.
در هر سال مقدار تولید هر کندو 12 کیلوگرم در منطقه ی خمین بوده که این مقدار عسل مقدار مناسبی برای یک کندو به حساب می آید و اگر بخواهیم مقدار کلی عسل ها را حساب کنیم به عدد 24000 کیلو عسل خواهیم رسید که یک شروع خوب خواهد بود. و در انتها می خواهیم به کارخانه ی بسته بندی عسل برسیم که شرح آن در ادامه خواهد آمد.
جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه ی ما این است که خمین شهرستانی خوش آب و هوا و در تولید گل در ایران کم کم خود را به رقبایی مانند محلات رسانده است و به جز تولید گل از محصولات دیگری مانند باغات و زمین های مساعد برای تولید عسل برخوردار است که این امکانات زمینه را برای تولید عسل مرغوب فراهم می کند و علاوه بر آن قیمت کم زمین در این منطقه از مزایای دیگر آن به حساب می آید.
امکان سنجی:
از آنجایی که عسل یک ماده ی مقوی و با ارزش است تولید آن برای مصارف مختلف و بی شماری است که در مقدمه ذکر شد و بازار آن هرگز به اشباع کامل نمی رسد زیرا به جز مصارف آن در صنایع گوناگون داخلی به فکر صادرات آن به کشورهای دیگر نیز می توان بود که در مقدمه ذکرشد.
مشتریان ما شامل، مردم که یکی از مصرف کنندگان بزرگ محصول لوازم آرایشی و کرم، روغن، پماد و انواع روژ، صنعت شمع سازی که یکی از مصرف کنندگان عمده ی موم زنبور عسل است.
و دیگر مصرف کننده ی عمده ی موم عسل در صنعت زنبورداری برای ساخت برگه ی موم آج شده است. از دیگر استفاده ی موم در صنایع داروسازی برای ساختن کرم ها، پمادها، پوشش روی قرص ها و غیره، در دندان پزشکی برای تهیه ی قالب از دهان و دندان، در ریخته گری برای ساخت انواع واکس ها، جلادادن چرم و نخ و غیره، برای ساخت انواع چسب، جوهر، انواع مواد ضد آب، در صنعت کاغذ سازی و بسیاری از صنایع دیگر.
از آن جایی که در بالا ذکر شد از طریق فروش عسل و موم عسل می توان سود بالایی به دست آورد.
موانع ورود ما به این کار احتمالاً رقبای ما خواهند بود که به علت زیادی بازار فروش و صادرات می توان با این رقبا در بهتر بودن کیفیت محصول رقابت کرد. و این نکته نیز مهم است که کیفیت کار آنها نیز بالا بوده و عسل های سبلان و خانسار تولیدات عالی و با کیفیتی دارند.
در این محصول هر چه تلاش بیشتری شود و هر چه شما اقدام به تولید کندوهای بیشتری کنید می توانید درصد تصاحب بازار را نیز افزایش دهید ولی همیشه جا برای رفابت هست.
هزینه های راه اندازی که در ابتدا به ذکر قیمت و تعداد کندوها پرداخته شد و در ادامه می توان به این اشاره کرد که هر کندو قیمت داروها و خرج هایی که برای آن می شود در سال چیزی حدود 10000 تومان است که در کل قیمت 20000000 تومان خواهد شد.
و در مورد زمین مورد مصرف نیز باید ذکر شود که هر کندو به یک متر مربع زمین نیاز دارد که در کل ما به 2000 متر مربع زمین نیاز داریم. به اضافه ی دستگاه های موم ساز و دستگاه اکستراکتور که در کل قیمت این دو دستگاه حدود 300000 تومان خواهد شد. به انزمام کاردک، چنگال، کلاه، دودی اهرم، قاب، برگه موم، سیم.
تمام این هزینه ها منهای حدود 20% از کل هزینه های راه اندازی را می توان با استفاده از وام های بانک ها تامین کرد که بحث آن در آینده توضیح داده خواهد شد.
اهداف:
از اهداف این طرح فروش عسل است که این طرح با تولیدی که دارد و قیمت هر کیلو عسل که در حدود 10000 تومان خواهد بود عددی در حدود 240000000 تومان در سال خواهد بود که تنها از بخش عسل این محصول است که با فروش موم آن می توان سود خود را افزایش داد.
در ضمن زنبور عسل قابلیت تولید مثل را دارد و هر کندو می تواند بعد از یک دوره ی خاص تولید یک یا چند ملکه ی جدید کند که این خود به گسترش تولیدات کمک می کند.
از دیگر اهداف شرکت که در دوره ی کوتاهی به انجام آن اقدام خواهیم کرد قسمت بسته بندی عسل است که در ادامه به ذکر دستگاه ها زمین مورد نیاز، و مخارج آن می پردازیم.
مأموریت:
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 93

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما