محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 670
  • بازدید دیروز : 786
  • بازدید کل : 3601490

طرح گاوداري شيري


طرح گاوداري شيري

نام فایل : طرح گاوداري شيري

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 86

حجم : 72 مگابایت


دستگاه هاي

شيردوش
دستگاه‌هاي شيردوش تمام خودكار توليد شده در اين واحد، داراي ويژگي‌هاي برجسته‌ايست كه كاربرد آن موجب سلامت دام بدون دخالت فرد گشته و آرامش دام را در تمام مدت شيردوشي حفظ مي‌نمايد.
 
شيردوش رونده
دستگاه‌هاي شيردوش رونده (سيار) كه از 1 تا 6 ايوه‌اي (واحدي) ويژه دامداري‌هاي غيرصنعتي ساخته مي‌شود، مي‌توانند همزمان دام‌ها را در مدتي بسيار محدود به گونه كاملاَ بهداشي بدوشند.
اصولاَ اين دستگاه‌ها از نظر فيزيكي عملكردي بسيار طبيعي و شبيه به عمل بچه‌هاي دام‌ها را دارد، يعني پالسي برابر تپش قلب حيوان، وزن خوشه دوششي برابر فشار ناشي از وزن سر بچه و نيز ميزان مكشي برابر حجم تنظيمي براساس اختلاف از سطح دريا برابر ميزان مكش دهان حيوان به‌ وجود مي‌آورد. ضمن اين‌كه رنگ اين دستگاه‌ها در بيناب مورد مطلوب ديد دام‌هاي و حدود دسي‌بل صداي توليد شده در محدوده شنوايي گوش دام‌ها را توليد مي‌نمايد.
شيردوش پايسته
دستگاه‌هاي شيردوش پايسته (ثابت)، قادر است از 8 تا 32 دام را همزمان و در كوتاهترين مدت ممكن شيردوشي نمايد.
ويژگي برجسته اين دستگاه پيشرفته در سنسور تشخيص اتمام شير در سينه دام است. اين دستگاه با استفاده از سيستم الكترونيكي اجازه نمي‌دهد دامي كه شير در سينه آن تمام شده است حتي يك لحظه بيشتر دوشيده شود. هرگاه سنسور حس نمايد كه شير(به عنوان يك رسانا) در سينه دام تمام شده به شيرخودكار و نهايتاًجك هواكار فرمان مي‌دهد كه تهي را قطع و خوشه شيردوشي را به گونه كاملاً خودكار و بدون دخالت دست از سينه دام جدا نمايد و خوشه شيردوشي بدون اين‌ كه با زمين تماس پيدا كند و آلودگي زمين به سر پستانك‌گيرها برخورد نمايد و فضولات به درون كشيده شود جمع‌آوري شده و خوشه دوشش به محل اوليه خود بازگردانيده مي‌ شود.
در اين سيستم به‌ منظور ركوردگيري، شير دوشيده شده، در پايان دوشش درون ظرف نبشتاري(گلاس جار) نگهداري مي‌شود تا دوشنده (اپراتور) بتواند مقدار آن را با دقت كافي يادداشت نمايد و يا در صورت مشاهده آلودگي از مخلوط شدن آن با شيرهاي سالم ممانعت به‌عمل آورد.
در اين سيستم به منظور كنترل و آزمايش و گسيل نمونه‌برداري از شير دوشيده شده به آزمايشگاه، مجراي خاصي در زير ظرف نبشتاري تعبيه شده است كه بسادگي و بدون تماس دست با مجموع شير جمع آوري شده، نمونه‌برداري انجام مي‌شود.
در اين نوع ماشين شيردوش اتوماتيك، پس از دوشش دامها و طي مراحل فوق، به دليل عدم دسترسي به قسمت‌هاي مختلف عبور شير، از پستانك‌ها گرفته تا لوله‌هاي هدايت شير و ظروف نبشتاري تا كاسه‌هاي محافظ پستانگير، سيستم شستشوي خودكار وارد عمل شده و تمام مسيرهايي را كه قبلاً شير از آن‌ها عبور كرده و غيرقابل دسترس مي‌باشد شسته، ضدعفوني كرده و در برنامه آخر آب‌كشي مي‌نمايد. در اين سيستم به واسطه لزوم شستشوي كامل و بدون باقي ماندن قسمت‌هايي به‌صورت نشسته در ظروف نبشتاري جمع‌آوري شير، در ابتداي ورود مواد شستشو دهنده به ظرف نبشتاري، درون گلويي لوله رساناي مواد به داخل ظرف نبشتاري، فواره خاص شناوري طراحي شده است تا تمام محفظه را كه غيرقابل دسترسي است، شستشو نمايد.
در اين سيستم ماشين‌هاي شيردوش تمام خودكار، در تمامي مدت دوشش دام‌ها، موزيك با ريتم تپش در سالن دوشش پخش مي‌گردد كه باعث به وجود آمدن آرامش خاص در سالن براي دام‌ها گشته و براساس تجربيات حاصله بين پنج تا پانزده درصد به شيردهي دام‌ها (گاو، بز و يا گوسفند) مي‌افزايد.
ماشين شيردوش سيار دو واحدي برقي

مدل
DU-MM-2/2x25 S
اين دستگاه قادر است در هر نوبت دوشش حداکثر ۲۵ راس گاو را بدوشد. شير دوشيده شده هر گاو به صورت جداگانه جمع آوري مي گردد، لذا از اخطلاط شير گاو ها جلوگيري بعمل مي آيد.
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 60

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما