محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 942
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3630023

شركت صنايع نخ خمين حسابداري- ابراهيمي


شركت صنايع نخ خمين حسابداري- ابراهيمي

نام فایل : شركت صنايع نخ خمين حسابداري- ابراهيمي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 22

حجم : 18 مگابایت


دانشگاه آزاد اسلامي واحد خمين
موضوع:
شركت صنايع نخ خمين
استاد مربوطه:
سركار خانم مسلمي
تهيه و تنظيم:
ابوالفضل ابراهيمي
رشته حسابداري
بهار 1387
تاريخچه و وضعيت كلي شركت
شركت صنايع نخ خمين(سهامي خاص) در تاريخ 12/11/1365 در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيده است. فعاليت اصلي شركت عبارتست از تاسيس كارخانجات رسيدگي و بافندگي از الياف پشم و پلي استر، اكريليك و اداره نمودن آن و واردات ماشين آلات و ابزار مربوط به آن و مواد اوليه از خارج و فروش فرآورده هاي كارخانه در داخل و خارج از كشور، مشاركت در ساير شركتها از طريق تاسيس يا متعهد سهام شركتهاي جديد يا تعهد سهام شركتهاي موجود بطور كلي شركت ميتواند به كليه عمليات و معاملات مالي و تجاري وضعيتي كه بطور مستقيم و يا غيرمستقيم فعاليت نمايد.
كل اموال و دارائيهاي كارخانه از جمله زمين- ساختمانها- ماشين آلات- تاسيسات و غيره قبلا متعلق به شركت نخ طلا بوده كه در سال 1365 در قالب مطالبات معوقه بانك صنعت و معدن تمليك گرديد و به واحد 23 بانك صنعت و معدن انتقال يافت. محل كارخانه در كيلومتر 5 جاده خمين به اراك مي باشد. بهره برداري از كارخانه در سال 1364 توسط نخست وزير وقت جناب آقاي سيد حسين موسوي افتتاح و رسما شروع به فعاليت توليدي نمود. محصولات توليدي كارخانه توليد نخ تريكوبافي- فرش بافي- جوراب بافي- پتوبافي و غيره مي باشد كه با توجه به سفارش مشتري و خريداران نوع رنگ و نمره نخ براش مشتري توليد مي شود و نخ كارخانه سفيد مي باشد كه در آخرين مرحله توسط رنگرزي كارخانه رنگ ميشود و تنوع رنگ نخ اين كارخانه بسيار متنوع مي باشد و براساس فصل مصرف و بازار نخ ها و رنگ آميزي ميشوند.
تركيب مديريتي در كارخانه
شركت طي مجمع عمومي كه در بانك صنعت و معدن برگزار ميشود و اين كارخانه تحت پوشش بانك صنعت و معدن مي باشد اعضاي هيئت مديره انتخاب ميشوند
1- رئيس هيئت مديره
2- نائب رئيس
3- مدير عامل
4- عضو هيئت مديره
5- عضو هيئت مديره كه طي اين انتخاب انجام شده از بين 5 نفر يك نفر بعنوان مدير عامل شركت به كارخانه معرفي ميگردد كه مديرعامل بيشتر در دفتر مركزي كه در تهران مستقر مي باشد حضور دارد.
و در هفته يك الي 2 روز در محل كارخانه حضور دارد كه مديرعامل مسئوليت تمام امور شركت را دارد اعم از تركيب مديريت داخلي كارخانه. اعم از مدير كارخانه- مدير امور اداري- مدير فني- مدير توليد و مديران و ديگران كه زير مجموعه مديرعامل مي باشند. شركت صنايع نخ خمين داراي 5 انبار مي باشد كه انبارها بشرح زير مي باشند.
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما