محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1877
  • بازدید دیروز : 899
  • بازدید کل : 3624295

تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد


تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد

نام فایل : تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 7 مگابایت


تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد
تعریف واژه بیلبورد
واژه
"BILLBOARD"
مرکب از دو بخش
Bill
و
BOARD
است.
Bill
دارای معنی، لایحه قانونی، قبض، صورتحساب برات، سند، اسکناس و ... و
Board
به معنای مقوا، تخته، یا هر چیز مسطح، میز غذا، تخته پوش کردن و ... می‌باشد. بیلبورد ابزاری تبلیغاتی است که از چوب، آهن، کاغذ و یا دیگر مواد قابل استفاده تشکیل شده است و در جاده‌ها، روی ساختمانها و مکانهای عمومی نصب می‌گردد.
در قرن نوزدهم ميلادي بيلبوردها به طور گسترده‌اي جايگزين تصاويري شدند كه بر ديوارها چسبانده مي‌شدند يعني در زماني كه رقابت براي مكان نصب مناسب مجريان تبليغاتي را وادار ساخت ابزاري جديد نمود. با اختراع اتوميبي و گسترش بزرگراه‌ها بيلبوردها عموميت بيشتري به عنوان يك ابزار تبليغاتي با گستردگي بالا پيدا كردند. و شركتهاي تبليغات شهري مالك و مجري بيلبوردها اندازه سطح تبليغ آنها به قطع مشخصي استاندارد نمودند. امروزه تبليغات روي بيلبردها بايد بگونه‌اي باشد كه موجب جلب توجه سريع يك راننده شود و پيامهاي تبليغاتي لزوما كوتاه و طرح آن اغلب نماي بزرگ شده محصول باشد.
از جمله تكنيكهاي مختلفي كه روي بيلبوردها قابل اجراست مي‌توان به كلاژ حروف طرحي كه از قاب بيلبورد بزرگتر است و بيرون آمده تكنيكهاي مختلف نورپردازي و يا نوشته‌هاي متحرك اشاره داشت. عبارت بيلبورد واژه مصطحي است كه جهت تبليغات و آگهي‌هاي تجاري در ايالت متحده مطرح و رايج شده است. در حالي كه در فرهنگ انگليسي به جاي كلمه بيلبورد از كلمه
Bourding
به همين منظور استفاده مي‌شود ودر واقع هر دوي اينها به معناي نوعي تابلوي تبليغاتي مخصوص نصب آگهي است كه اغلب بر روي آنها پوستر چسبانده مي‌شود.
از آنجايي كه بيلبوردها داراي قالب و جايگاه مخصوص نصب هستند و به صورت دوره‌اي اجاره داده مي‌شوند. پس از اتمام دوره اجاره آگهي جديدي جاي آن را مي‌گيرد.
واژه بيلبورد به تخته‌اي كه اجاره داده مي‌شود يا تخته اجاره‌اي و يا سطوح اجاره‌اي اطلاق مي‌گردد. در فرهنگ فارسي واژه مدوني براي بيلبورد نداريم.
مي‌توان آنها را تابلوهاي بزرگ تبليغات شهري نيز ناميد. البته به نظر نگارنده استفاده از خود واژه بيلبورد كاربردي‌تر و گوياتر مي‌باشد.
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 66

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما