محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 235
  • بازدید دیروز : 1075
  • بازدید کل : 3634029

MRL حروف اول کلمات لاتين MACHINE ROOM LESS می باشد


MRL حروف اول کلمات لاتين MACHINE ROOM LESS می باشد

نام فایل : MRL حروف اول کلمات لاتين MACHINE ROOM LESS می باشد

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 5

حجم : 7 مگابایت


MRL
حروف اول کلمات لاتين
MACHINE

ROOM LESS
می باشد . در صنعت آسانسور اين اصطلاح را در مورد آسانسورهای بدون موتورخانه بکار می برند . در طول دهه پيش آسانسورهای بدون موتورخانه (
MRL
) که خود زمينه ای برای افزايش سود دهی نه تنها آسانسورهای هيدروليک بلکه آسانسورهای مرسوم معمول نيز می باشند ، به برتری دست يافته است . کوره راهی که در صنعت آسانسور شکل گرفته ، بيشتر صنعتگران اروپائی در زمينه آسانسور را برای ابداع نظريه هائی پيرامون سيستم های (
MRL
) درخود جای داده است . اکثر اين نظريه ها باعث پيدا شدن رخنه هائی شدند که فارغ از هرگونه کسب اجازه و امتيازی بودند و نتيجه اين بود که ايده هائی به توليد راه پيدا کردند که عجيب و غريب ، مشکل در اجرا و يا گران قيمت بودند . عده ای از سازندگان بر اين عقيده بودند که نبايد ماشين را دائماً در محلی داخل چاه جای داد بلکه می بايد آن را به صورت يکپارچه با کابين درآورد که به همراه آن بالا و پائين برود اين ايده اصلی بود که تفاوتی مابين اين توليدات و ديگر سيستم های (
MRL
) داشت ، گذشته از اين ، اولين خصيصه متمايز و جداگانه
APOLLO
بود . دومين نظريه ای که
APOLLO
را در بازار آسانسور يکتا و بی رقيب کرد ، اين واقعيت بود که کنترلر به دو بخش غير وابسته تقسيم می شد . اولی " کنترلر بيرونی " که تنها شامل تجهيزات ضروری برای استفاده کننده يا پرسنل نگهداری لازم است از قبيل قطعاتی برای عمليات تست يا مواقع ضروری . کليه تجهيزات ديگر کنترلر مثل اينورتر و ساير قطعات ، در جعبه ديگری گردآوری شده اند که به آن " کنترلر کابين " می گويند و شامل بخش هائی است که لزومی ندارد برای استفاده کننده از آسانسور و يا شرکت نگهدارنده در طول مدتی که آسانسور به صورت طبيعی در حال کار است و يا در روال نگهداری آن ، قابل دسترسی باشد . اولين کنترلر تا زمانی که کنترلر دوم در پشت فريم ماشين قرارداده شود داخل جعبه ای بيرون ولی نزديک چاهک نصب می شود . نتايج اوليه نظريه بر می گشت به ابعاد و اندازه های چاه به عنوان تابعی ، تنها برای ابعاد کابين و سيستم و فضای مورد نياز ماشين ، ولی تا زمانی که ايده دوم نياز به حداقل فضای ايده آل برای کنترلر در خارج از چاه را نتيجه داد . در نهايت بهره اصلی از اين سيستم صرفه جوئی در زمان نصب است . به اين دليل ، موتور که سنگين ترين قسمت سيستم است در پائين ترين طبقه روی کابين نصب می شود و ديگر قطعات که در بالا و داخل چاهک نصب می شوند از لحاظ وزنی هر کدام دارای بيش از 35 کيلوگرم نمی باشند .
موتورگيربکس :
يکی از ابتدائی ترين مشکلاتی که يک تيم طراحی بايد حل می کرد ، انتخاب موتورگيربکس بود . بعد از اينکه تصميم گرفته می شد موتورگيربکس به صورت يکپارچه با کابين بکار گرفته شود ، مشکلاتی که بايد رفع می شد ، وزن موتور گيربکس و انتقال برق روی کابين بود . برای حرکت ماشينی که بار مجازی را در حداکثر سرعت آسانسور حمل می کند موتور از اهميت ويژه ای برخوردار است . دو گزينه مهم وجود داشت : استفاده از يک سيستم چرخ دنده ای با موتوری با سرعت بالا و گشتاور پائين يا موتور بدون گيربکس (
GERLESS
) با گشتاور بالا و سرعت پائين در مقايسه سيستم ماشين های چرخ دنده ای ( موتورگيربکس ها ) با گيرلس ها ( ماشين های مستقيم بدون چرخ دنده ) موتور ماشينهای چرخ دنده ای ظاهراً از نظر اندازه به دليل نيروی گريز از مرکز ، کوچکترند. در ازای سطوح بالای گشتاور مورد نياز در گيربکس های آسانسور ، که :
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 95

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما