محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 672
  • بازدید دیروز : 1592
  • بازدید کل : 3636058

کارگاه تولید


کارگاه تولید

نام فایل : کارگاه تولید

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 3

حجم : 2 مگابایت


تاریخچه :
حدود 14 سال از سابقه این کارگاه می گذرد .
بازار و ظرفیت تولید :
ظرفیت تولید این کارگاه حدود 400 تن می باشد و امکان صادرات وجود ندارد چون این محصول یک شکل و حالت سنتی دارد و در بازارهای بین المللی جایگاهی ندارد .
مواد اولیه :
ماهیانه 9 تن میلگرد و 5 تن ورق
mm
2 و میلگردهای 12 و 14 و 18 مصرف می شود . هزینه مواد اولیه ماهیانه حدود یک میلیون تومان است حدوداً 10 عدد رول و 2 هزار شاخه میلگرد ( 10 بسته ) می باشد . مواد اولیه در حین نگهداری هیچگونه آسیبی نمی بیند و در حین تولید 10% تبدیل به ضایعات می شود که توسط کارخانه مورد قرار داد ( مجتمع فولاد مبارکه ) بازیافت می شود و 1% احتمال تولید محصول اسقاط می باشد .
مواد ثانویه :
مواد ثانویه مورد استفاده در این کارگاه ، روغن و گریس برای کارآیی بهتر دستگاهها و همچنین کف و آب صابون برای خنک سازی دستگاهها می باشد .
هزینه ثابت :
هزینه ثابت برای راه اندازی این کارگاه حدود 10000000 میلیون تومان هزینه سوله ها ( کارگاهها ) و نزدیک به 100 میلیون تومان نیز هزینه دستگاهها شده است .
هزینه متغیر :
هزینه متغیر یکی عیب و ایرادی است که در دستگاهها بوجود می آید و دیگری هزینه پرسنل می باشد که به تعداد نفرات و پایه حقوق اداره کار بستگی دارد که برآورد ماهیانه 6 میلیون تومان با 20 نفر پرسنل می باشد . هزینه پیش بینی نشده 15 تا 20 درصد هزینه کل می باشد .
خود تولیدی :
کلیه تولیدات این کارگاه توسط پرنسل خود کارگاه تولید می گردد و به هیچ کارگاه تا کارخانه ای احتیاج نیست . ( بجز مواد اولیه که از این کارخانه ها تولید می شود )
خریدار :
خریدار ما کارخانه فولاد مبارکه می باشد که بر اساس قرار دادی که با هم داریم کلیه تولیدات ما را خریداری می کنند .
عوامل خدماتی :
کارخانه های طرف قرارداد ما هستند که به ما مواد اولیه می رسانند ( کارخانه های ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه ) و همچنین شرکتی که دستگاهها را از آن خریداری کرده ایم تمامی دستگاهها را یکسال گارانتی کرده است .
تولیدات :
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 133

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما