محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1104
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602910

کاربران ابنترنتی


کاربران ابنترنتی

نام فایل : کاربران ابنترنتی

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 47

حجم : 28 مگابایت


چکيده
براي انتقال اطلاعات ، احتياج به رسانه انتقال و سيستم انتقال مي باشد . رسانه هاي انتقال اجزاء فيزيکي مي باشند که انتقال اطلاعات در آنها صورت مي گيرند و عبارتند از زوج سيم بهم تابيده ، کابل کواکس ، فيبر نوري و مخابرات بي سيم .
وجود موانع طبيعي از قبيل کوه ، جنگل ، باتلاق ، هزينه هاي بالاي کابل کشي در بعضي مناطق دور افتاده ، زمانبري بر پائي يک شبکه کابلي ، نياز به پهناي باند بالا و دسترسي آسان و هزينه هاي نصب و بهره وري در شبکه ي بي سيم ، امروزه کاربران را بسوي استفاده از اين شبکه ها سوق داده است .
همچنين يکي از پديده هاي عصر ما معتادان اينترنتي مي باشد . که مي خواهند بيست و چهار ساعته از اينترنت استفاده کنند . براي اين قبيل که دائماً در حال جا به جا شدن هستند ديگر زوج سيم بهم تابيده ، کابل کواکس و فيبر نوري کاربرد ندارد . هر گاه کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها است .
امروزه يافتن و خريدن يک کامپيوتر کيفي که مجهز به تراشه
Wi-Fi
نباشد ، دکمه اي که به کاربران کامپيوتر هاي همراه اجازه دست يابي به اينترنت ، فارغ از مکاني که کاربرد در آن حضور دارد مي دهد . بدين ترتيب از مناطق دور افتاده ، کوه ، جنگل ، اتاق غذا خوري ، اتاق نشيمن ، محوطه دانشگاه و يا کافي شاپ مي توان به اينترنت وصل شد . محيط هاي بي سيم داراي خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فردي مي باشند که در مقايسه با شبکه هاي محلي سيمي جايگاه خاصي را به اين گونه شبکه ها مي بخشد . عموم مردم به د
Wi-Fi
به عنوان يک ايستگاه مرکزي کاري که مي تواند ارتباط را بين چندين کاربربه طور يکسان به اشتراک بگذارد علاقمندند . البته با اين محدوديت که فاصله دکاربران براي محيط داخلي
(indoor)
کمتر از 100 متر و براي محيط خارجي
(outdoor)
کمتر از 400 متر باشد .
در حالي که تکنولوژي(
b and g
,
802.11a
)
Wi-Fi
شبکه هاي محلي را تحت پوشش قرار ميدهد ،
WiMAX
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما