محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 1075
  • بازدید کل : 3633859

مدیریت متمرکز کافی نت


مدیریت متمرکز کافی نت

نام فایل : مدیریت متمرکز کافی نت

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 6 مگابایت


مدیریت متمرکز کافی نت

به نام خدا
مدیریت متمرکز کافی نت
باتوجه به سوالات بسیاری که در مورد مدیریت کافی نت و مشکلاتی که ممکنه در یک کافی چه به صورت عمدی و یا غیر عمدی پیش بیاید تصمیم گرفتیم که یک مقاله در مورد مدیریت کافی نت بنویسیم که هم مطالب یکجا باشه و هم سوال های تکراری پرسیده نشه .مثل همیشه این نوشته صد در صد کامل و بی عیب نیست و از دوستان خواهش می کنم کمک کنند تا بشه کاملترش کرد.
این توضیحات برای یک کافی نت با سیستم های زیر 20 تا توصیه می شه و برای تعداد بیشتر باید از روش های دیگه ای استفاده کرد. که اگه عمری باقی موند راجع به اون هم صحبت می کنیم.
برای شروع باید از قبل همه سیستم ها (
Server
و
Client
) و شبکه از لحاظ سخت افزاری نصب شده باشند و کلاً هیچ مشکل سخت افزاری وجود نداشته باشه و همه کامپیوترها با همدیگه ارتباط داشته باشند.(البته همه اینکارها از قبل انجام شده و شما الان کافی نت دارید و یوزرها دارند کار می کنن ولی خوب محض احتیاط)
اول کلاینت ها رو تنظیم میکنیم و بعد سراغ تنظیمات سرور می رویم.البته این کارها رو فقط روی یک سیستم انجام بدید بعد که یک سیستم رو کاملا تنظیم کردیم به راحتی تمام تنظیمات رو در عرض 5 دقیقه به کامپیوترهای دیگه منتقل می کنیم.
1-سیستم رو طوری پاریشن بندی کنید که سه تا درایو بیشتر نداشته باشه یکی برای نصب ویندوز یکی برای نگه داشتن نرم افزار ها و یک هم برای اینکه یوزرها فایل ها و دانلود هاشون رو توش نگه دار ی کنند.
2-اولین کار نصب یک سیستم عامل تمیز و دست نخورده است اگه الان سیستم عامل دیگه ای نصب شده توصیه می کنم که پاکش کنید و یک سیستم عامل تمیز روش نصب کنید . مطمئن باشد که این اولین و آخرین باری که رو این سیستم ویندوز نصب می کنید و بعد از این نیازی به نصب دوباره نخواهد بود و دفعات بعد می شه به راحتی کل ویندوز رو با محتویاتش
Restore
کرد.
توصیه من نصب یه ویندوز
XP
همراه با
SP2
هستش که اگه
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 240

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما