محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 999
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602805

كارت هوشمند


كارت هوشمند

نام فایل : كارت هوشمند

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 7 مگابایت


پيش گفتار:
گسترش اينترنت و ارتباطات ديجيتال بي سيم به سرعت شيوۀ ارتباط انسانها با يکديگر را تغيير داد . امروزه به علت اينکه جهان در حال ارتباطات هر چه بيشتر است روش تجارت از شکل رو در رو به داد و ستد
online
تکامل يافته که با چند عمل کليک موس در خانه و محيط کار انجام مي گيرد . ظهور تجارت الکترونيک نه تنها باعث بروز تجارت و داد و ستد جديد شده بلکه يک فرصت بزرگ براي صنعت به وجود آورده تا دسترسي به مشتريان و معرفي خدمات جديد را داشته باشند .
موفقيت فروشگاههاي تجارت الکترونيک متکي بر اعتمادي است که اين فروشگاهها طي سالها تجارت و داد و ستد رو در رو به دست آورده اند . همچنين علت ديگر موفقيت آنها در تکنولوژي ساده ايست که براي خريداران به وجود آورده اند . امنيت و قابليت حمل کارتهاي هوشمند استفادۀ ساده و راحت و قابل اعتماد بودن و بي خطري اين کارتها را تضمين مي کند .
چکيده:
دنياي کامپيوتر روز به روز در حال پيشرفت است و همه روزه تکنولوژي جديد با حجم و قيمت کمتري نسبت به تکنولوژي هاي پيشين توسط شرکتهاي مختلف ارائه مي شود . آنچه در ادامه ارائه شده است نمونه اي از تکنولوژي نو با حجم کم ولي با امکانات بسيار و پر کار برد کارت هاي هوشمند مي باشد . در اين پروژه ابتدا به معرفي سخت افزار و امکانات کارت هاي هوشمند ، همچنين نحوۀ ارتباط و پروتکل هاي ارتباطي بين کارت و کارت خوان و بسته نرم افزاري شامل مشخصات ماشين ماي تعبيه شده براي اين سخت افزارها مي پردازيم و سپس به اصل موضوع پروژه که ايجاد يک سيستم ذخيره و بازيابي اطلاعات در قالب رکودهاي اطلاعاتي روي محيط کارتهاي هوشمند جارا است پرداخته شده است . در اين پروژه هدف بر اين است که رکوردهاي اطلاعاتي با تنوع تايپ در فيلدهاي آن در محيط کارتهاي هوشمند جادا قبل ذخيره و بازيابي باشد .
فصل اول :
Smart card
( کارت هوشمند ):
سايز اين کارتها دقيقاً به اندازۀ کارتهيا اعتباري است . يک کارت هوشمند اطلاعات را در يک مدار الکترونيکي که در قطعۀ سيليکوني لحاط شده در پلاستيک به عنوان بدنه ، قرار دارد ، ذخيره و پردازش مي کند . کارت هوشمند يک کامپيوتر قابل حمل و تغيير يافته است . بر خلاف کارتهاي نوار مغناطيسي ف کارتهاي هوشمند هم حامل اطلاعات دست و هم قدرت پردازش بر روي آنها را دارد . بنابراين ، در هنگام انتقال اطلاعات احتياج به دسترسي به پايگاه داده
remote
نيست .
تاريخچه اي کوتاه :
ايدۀ يکپارچگي يک مدار پيچيده و يک کارت پلاستيکي براي بار اول توسط دو مخترع الماني مطرح شد . جرج دتلوف و هلمات گروتراپ ( سال 1968)
بعدها جواز ثبت اختراع آلماني براي اختراعشان گرفتند در اواخر دهۀ هفتاد ميلادي ف
CII – Honeywell – Bull
براي اولين بار به تکنولوژي کارتهاي هوشمند جنبۀ تجاري داد و کارتهاي ريز پردازنده اي را معرفي کرد .
کارتهيا هوشمند اوليه در روايل دهۀ هشتاد در فرانسه و آلمان ازمايش شد . در ابتدا از کارتهاي هوشمند براي کارت پيش پرداز تلفن و کارتهاي بانکي پرداختي – دريافتي امن استفاده مي شد . اين موفقيت کارتهاي هوشمند پتانسيل بالاي کارتهاي هوشمند در برابر انعطاف پذيري و دستکاري شدن را اثبات کرد .
اخيرا ، به علت پيشرفت در فن آوي ساخت
chip
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 114

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما