محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3601814

شبکه بیسیم


شبکه بیسیم

نام فایل : شبکه بیسیم

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 41

حجم : 1 مگابایت


شبكه هاي محلي بي سيم
WLL
و موارد استفاده آن
بنام خدا
مقدمه :
با نگاهي گذرا به روند توسعه و رشد صنعت مخابرات – از آغاز اختراع تلفن تا كنون – مي توان دريافت كه توسعه و پيشرفت در بخش دسترسي ، در مقايسه با بخش شبكه ، بسيار كند صورت گرفته است ، به طوري كه هنوز عمده ي ارتباطات مشتركان با شبكه از طريق حلقه هاي محلي با سيم كه عمر مفيد آن به زمان گراهام بل بر ميگردد ، انجام مي پذيرد . با توجه به گسترش فناوري باند پهن ، حمل اطلاعات ، صوت ، تصوير ، و ديتا با حجم عظيم بين قاره ها ، كشورها
وشهرها به سادگي انجام مي پذيرد . وليكن به دليل عقب ماندگي بخش دسترسي ، رساندن اين اطلاعات به مشتركان هنوز با مشكلات عديده اي مواجه است.از بين بردن اين معضل ، بايد با دو انديشه همراه باشد: اول اينكه ، شبكه هاي دسترسي حلقه محلي با سيم ارتقا يابد و دوم اينكه شبكه حلقه محلي بي سيم ايجاد شود.
تعريف :
حلقه محلي بي سيم به سيستم ارتباطي اطلاق مي شود كه در آن از امواج راديوئي ، مادون قرمز و مايكروويو به جاي سيم و كابل براي انتقال سيگنال بين دو دستگاه استفاده شود.
از ميان اين دستگاه ها مي توان به پيغام گير ها ، تلفن هاي همراه ، كامپيوترهاي قابل حمل ، شبكه هاي كامپيوتري ، دستگاه هاي مكان ياب ،سيستم هاي ماهواره اي اشاره كرد.
فناوري بي سيم به سرعت در حال پيشرفت است و نقش كليدي را در زندگي ما در سر تاسر دنيا ايفا مي كند . اين فناوري به كاربر امكان استفاده از دستگاه هاي مختلف، بدون نياز به سيم يا كابل، در حال حركت را مي دهد. شما مي توانيد صندوق پست الكترونيكي خود را بررسي كنيد ، بازار بورس را زير نظر بگيريد ، اجناس مورد نياز را خريداري كنيد و يا حتي برنامه تلويزيوني مورد علاقه خود را تماشا كنيد.
بسياري از زمينه هاي كاري از جمله مراقبت هاي پزشكي ، اجراي قوانين و سرويسهاي خدماتي احتياج به تجهيزات بي سيم دارند. تجهيزات بي سيم به شما كمك مي كنند تا تمام اطلاعات را به راحتي براي مشتري خود به نمايش در آوريد.از طرفي مي توانيد تمام كار هاي خود را در حال حركت به سادگي بروز رساني نمائيد و آن را به اطلاع همكاران خود برسانيد.
تكنولوژي بي سيم به سرعت در حال گسترش است تا بتواند ضمن كاهش هزينه ها به شما امكان كار درحين حركت را نيز بدهد در مقايس با شبكه هاي سيمي هزينه نگهداري شبكه هاي بدون سيم كمتر است شما ميتوانيد از شبكه هاي بدون سيم براي انتقال اطلا عات از روي دريا ها / كوه ها و........ استفاده كنيد و اين در حالي است كه براي انجام كاري مشابه توسط شبكه هاي سيمي كاري مشكل در پيش رو خواهيد داشت.
فناوري هاي مورد استفاده :
تولد سيستم هاي دسترسي بي سيم ،از اوايل دهه ي 80 بوده،و دوران رشد آن از اوايل دهه 90 با استفاده از فناوري هاي زير آغاز شده است:
1- ارتباطات راديوئي سلولي با امكان سيار بودن كاربر
2- راديو ديجيتال كم ظرفيت براي پوشش محلي
3- ارتباطات بي سيم ثابت
4- ارتباطات سيار ديتا
5- ارتباطات بي سيم براي سرويس هاي مولتي مديا
6- ارتباطات بي سيم باند پهن با استفاده از
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 60

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما