محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 664
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602470

سيستم خنك كننده در لپ تاب


سيستم خنك كننده در لپ تاب

نام فایل : سيستم خنك كننده در لپ تاب

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 4 مگابایت


سیستم های خنک کننده کوچک و بی صدا برای استفاده در رایانه های قابل حمل
مهندسان با استفاده از همان مشخصات فیزیکی ای که پالاینده های هوای خانگی بی صدا از آن بهره می برند، دستگاه بسیار کوچکی را به وجود آورده اند که هم اکنون آماده است تا به عنوان یک سیستم خنک کننده بی صدا، بی نهایت نازک ، با توان پائین و نیاز به نگهداری پایین ، جهت استفاده در رایانه های قابل حمل و سایر سیستم های الکترونیکی مورد آزمایش قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برق، الکترونیک و کامپیوتر ایران (
الکترونیوز
) و به نقل از ساینس دیلی،این خنک کننده ی حالت جامد فشرده که با حمایت برنامه تحقیقاتی ابتکارات تجارت کوچک
NSF
توسعه داده شده است، به عنوان قدرت مند ترین و پربازده ترین خنک کننده به نسبت اندازه ی خود می باشد . این خنک کننده، جریان هوایی با شدت سه برابر خنک کننده های مکانیکی کوچک معمول ایجاد می کند و اندازه ای درحدود یک چهارم آن ها دارد .
دن شلیتز و ویشال سینگال از شرکت تورن میکرو تکنولوژیز، خنک کننده ی حالت جامد
RSD5
خود را در 24 امین سیمپوزیم سالانه اندازه گیری حرارتی ، مدل سازی و مدیریت نیمه هادی (
Semi-Therm
) در سن جوزه ، کالیفرنیا که در 17 مارس 2008 برپا می شود، عرضه خواهند کرد . این دستگاه حاصل تلاش 6 ساله این محققان است که این طرح را زمانی که دانشجوی تحت حمایت
NSF
در دانشگاه پوردو بودند، آغاز کردند.
سینگال گفت : "
RSD5
بعد از لوله های حرارتی، یکی از مهمترین پیشرفت ها در زمینه خنک سازی الکترونیک بوده است. این دستگاه می تواند الگوی سیستم های خنک کننده را در صنعت الکترونیک سیار تغییر دهد."
RSD5
یک سری از سیم های زنده را که قابلیت تولید پلاسما (گاز با غلظت یون بالایی که دارای الکترون های آزاد بوده و قادر به هدایت الکتریسیته می باشد )در مقیاس میکرو را دارند، با هم ترکیب می نماید . این سیم ها در بین صفحات بی بار رسانایی قرار داده می شوند که به شکل نیم استوانه ای طراحی می شوند، تا بخشی از سیم ها را بپوشانند.
در اثر یک میدان الکتریکی قوی که ایجاد می شود ، یون ها، مولکول های خنثی هوا را از سیم به سمت صفحات فشار می دهند و در نتیجه تولید جریان هوا می کنند . این پدیده با عنوان جریان کرونا شناخته می شود .
جوآن فیگروآ، مدیر نظارتی پروژه
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 88

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما