محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 854
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3629935

دين زرتشت 2


دين زرتشت 2

نام فایل : دين زرتشت 2

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 27

حجم : 12 مگابایت


دین زرتشت
در فصول مختلف اين تحقيق ، نظريات زرتشت در باره مسائل متعدد، به آن گونه كه از گاتاها بر
مي آيد، تجزيه و تحليل شد. از اين بررسي ميتوان نتيجه گرفت كه هدف اصلي زرتشت تربيت انسان و رشد فضائل عالي و معنوي در اوست. از نظر زرتشت فقط در جامعه انسانهاي راست دين كه كمك منش نيك و خرد مينوي به فضائل عالي دست يافته و سه عامل ، پندا و گفتار و كردار نيك را سرلوحه زندگي خود قرار دادند ، سعادت و شكوفايي و آرامش ميتواند تحقق يابد.
تعاليم زرتشت بر اصولي كاملا عملي بنا شده و او آموزگاري است واقع بين كه كمتر به مسائل و مشكلات ميپردازد كه در توجيه آنها بايد به اوهام و ذهن گرايي متوسل شد.
در اينكه پيام ستايش آفرين براي زرتشت مي باشد هيچ شكي نيست. كافي است يك نظر سطحي به گاتاها بياندازيم تا در جهان مسلم آن را بر ديگر معتقدات و مذاهب اين منطقه درك كنيم.
در بررسي پيام زرتشت در يافتيم كه هدف او داراي دو جنبه فردي و اجتماعي است. از نظر فردي هدف زرتشت تربيت انسانها **** و راست دين است. كساني كه به انديشه نيك و ضمير پاك و آرام دست يافته و با انجام اعمال نيك به شكوفايي و پيشرفت جامعه كمك ميكنند.
از نظر اجتماعي فعاليت و كوشش راست دينان حكومت خدا را ميسر ميسازد.
دين زرتشت به وسيله حقايق ابدي خود زنده خواهد ماند. با اعتقاد به اورمزد ايمان و پايداري در مثلث پندار نيك، گفتار نيك و كردار نيك قانون تسليم نشدني راستي و درستي، پاداش و كيفر دروني و حيات بعد، پيشرفت و ترقي جهان به سوي تكامل پيروزي نهايي نيكي بر بدي ما ظهور حكومت خدا به همكاري بشر اينها هستند پا بر جا ترين و بزرگترين واقعيت هاي زندگي كه هميشه اعتبار خواهند د


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 64

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما