محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 677
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3629758

ترانس ولتاژ


ترانس ولتاژ

نام فایل : ترانس ولتاژ

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 3

حجم : 4 مگابایت


ترانس ولتاژ((
PT
به دليل اين كه ولتاژ ورودي پست متناسب با ولتاژ وسايل اندازه گيري و منبع تغذيه رله ها و مدارهاي كنترل نمي باشد از ترانس ولتاژ استفاده مي كنند . اين ترانس بصورت موازي در مدار قرار مي گيرد و ولتاژ 66 كيلو ولت ورودي را به 105 ولت به منظور اندازه گيري ولتاژ و تغذيه رله ها و مدارهاي كنترل تبديل مي كند.

ترانس جريان (
CT
)
ترانس جريان به صورت سري در مدار قرار مي گيرد كه بسته به كد آن ، جريان را به نسبت 600 به 5 يا 1200 به 5 تبديل مي كند .
اندازه گيري مستقيم جريان هاي زياد ، مستلزم داشتن وسايل اندازه گيري بسيار حجيم و گران قيمت بوده و حفاظت در مقابل چنين جريان هايي مستلزم استفاده از رله هايي با طرح هاي بسيار متفاوت مي باشد .
با بكار بردن ترانس جريان ، اين امكان به وجود مي آيد كه وسايل اندازه گيري معمولي و دستگاه هاي استاندارد ، به كار برده شده و نيز موجبات حفاظت افراد ، دستگاه هاي سنجش و وسايل كنترل در مقابل ولتاژهاي زياد فراهم گردد .
از طرف ديگر ، استفاده از ترانس جريان سبب مي شود كه بتوان وسايل سنجش را در فواصلي بسيار دورتر از مدارهاي اصلي ، نصب نمود .
به هر حال ، كار اصلي ترانس جريان ، كاهش مقدار جريان سيستم به مقدار مناسبي است و اين امر ، با از بين بردن ضرورت تماس مستقيم با ولتاژهاي قوي همراه مي باشد .
سكسيونر
سكسيونر وسيله قطع و وصل سيستم هايي است كه بدون جريان هستند به عبارت ديگر سكسيونر قطعات و وسايلي را كه فقط زير ولتاژ هستند از شبكه جدا مي سازد .
سكسيونرها در انواع هاي تيغه اي ، كشويي ، دوراني ، قيچي اي وجود دارند كه در پست ني ريز از سكسيونر دوراني استفاده شده است . اين سكسيونر به جاي يك تيغه بلند و يك كنتاكت ثابت داراي دو تيغه دوراني مي باشد كه با برخورد آنها به هم ارتباط الكتريكي برقرار مي شود . در اين نوع كليد حركت تيغه ها به موازات سطح افقي بر سطح محور پايه ها انجام مي گيرد كه بصورت يك فاز مي باشند. به طوري كه درموقع قطع ويا وصل سكسيونر پايه ها حول محور خود در جهت خلاف يكديگر به اندازه 90 درجه مي چرخند و باعث قطع و وصل كنتاكت ها مي شوند .

دژنگتور
دژنگتور كليدي است كه مي تواند در موقع لزوم جريان عادي شبكه و در موقع خطا جريان اتصال كوتاه وجريان اتصال زمين ها ويا هر نوع جرياني با هر اختلاف فازي را سريع قطع كند .
دژنكتور موجود در پست ني‌ريز از نوع
SF6
مي‌باشد كه با گاز
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما