محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1582
  • بازدید دیروز : 1592
  • بازدید کل : 3636968

بررسي و مقايسه ادراك شنيداري كودكان نارسا نويس


بررسي و مقايسه ادراك شنيداري كودكان نارسا نويس

نام فایل : بررسي و مقايسه ادراك شنيداري كودكان نارسا نويس

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 32

حجم : 18 مگابایت


بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع پايان نامه:
بررسي و مقايسه ادراك شنيداري كودكان نارسا نويس
نام استاد: سركار خانم گلشن
نام محقق: فاطمه صادقي مأموران
چكيده پژوهش:
پژوهش حاضر به بررسي و مقايسه ادراك شنيداري دانش آموزان عادي و دانش آموزان نارسا نويس در پايه هاي سوم تا پنجم ابتدائي شهر تهران پرداخت.
روش پژوهش حاضر، روش پس رويدادي يا علي ـ مقايسه اي است. به همين منظور تعداد 10 نفر از دانش آموزان داراي نارسا نويسي به روش نمونه هاي در دسترس و 15 نفر از دانش آموزان عادي به روش نمونه گيري تصادفي خوشه از منطقه 1 تهران انتخاب و توسط آزمون نوشتن سيف نراقي و نادري و آزمون تشخيص و ؟؟؟ مورد بررسي قرار گرفتند.
نتايج حاصل از روش آماري و آزمون + براي مقايسه ميانگين دو گروه مستقل به دست آمد.
نتايج حاصل از اين پژوهش نشان داد كه ادراك شنيداري دانش آموزان نارسا نويس به طور معناداري به لحاظ آماري از ادراك شنيداري دانش آموزان عادي كمتر است.
فهرست فصل اول:
- مقدمه
- بيان مسئله
- عنوان
- فرضيه
- اهميت ضرورت پژوهش
- مدت پژوهش
- تعاريف مفهومي
- تعاريف عملياتي
مقدمه:
بسيارند كودكاني كه ظاهري طبيعي دارند. رشد جسمي و قد و وزن آنها حاكي از بد هنجار بودن آنان است. هر ششان كمابيش عادي است به خوبي صحبت مي كند مثل ساير كودكان بازي مي كنند و مثل همسالان خود با سايرين ارتباط برقرار مي كنند، در خانه خودداري هاي لازم را دارند و كارهايي كه والدين به آنها واگذاري مي كنند به خوبي انجام مي دهند. و از رفتار و اخلاق عادي بر خوردارند. ليكن وقتي به مدرسه مي روند و مي خوانند خواند و نوشتن و حساب ياد بگيرند دچار مشكلات جدي مي شوند اين كودكان در ابتدا اطمينان كافي به پيشرفت تحصيلي خود دارند به تدريج در مي يابند ساير كودكان وضع درسي بهتري از آنان دارند. با گذشت چند ماهي از سال اول تحصيل در دبستان كم كم خود را متفاوت از ديگران مي بينند و چه بسا احساس حقارت به آنان دست مي دهد و يا اگر معلم كلاس و ساير محصلان شماتتشان كنند به بيزاري از درس و مدرسه و معلم و
دانش آموزان نيز دچار
مي شوند. پدران و مادران اين گروه كه غالباً بي خبر از ريشه ها و دلايل يادگيري فرزندان خود هستند. مشكل را بغرنج تر مي كنند و با فشارهايي كه به كودك مي آورند. دشواري مضاعفي را براي او ايجاد مي كنند. (والامن، مك لاملين، ترجمه منشي ملوي1369 ص9وص10).
...


مبلغ قابل پرداخت 46,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 69

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما